mandag den 4. juli 2011

Højrebsbøffer, ærter og smørstegte porrer

Hej igen !
Forleden aften fik vi højrebsbøffer, kogte ærter (det eeeelllsker jeg) og smørstegte porrer.
Nu har jeg jo sendt nødråb udi blogland for at få nye ideer, så aftensmaden ikke altid skal bestå af kød, kartofler og salat.
MEN-intet er så skidt at det ikke er godt for noget :-)
Min datter og jeg er nemlig begyndt at følge Vægtkonsulenternes kostplan, så derfor passer det helt fint at lave kød og grønt og kartofler til aftensmad.  Vi skal nemlig have mellem 120 og 170 gr. kød/fisk og 200-300 gr. grønt og så må vi tage et par kartofler osse.
Jeg har tabt 2 kg i denne uge, så det går den helt rigtige vej :-) Jubii, så er der kun 18 kg tilbage, pyyha :-)

Højrebsbøffer der steger vildt :-)

Smørstegte porrer, guf :-)

Søde og ekstrafine ærter, blot overhældt med kogende vand.


Senere denne aften bagte jeg også mit yndlings-glutenfrie "rugbrød", en melblanding fra "Mix Well"


Nybagt "rugbrød" :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar