søndag den 26. juni 2011

PLEASE PLEASE PLEASE Help me, jeg er kørt fast i kød, kartofler og salat! Bonusmateriale=gåtursbilleder

Jeg har virkeligt brug for indput. Hvordan kommer jeg ud af den onde cirkel med at servere kød, kartofler og salat ?????????????????????????????
Forslag modtages med kyshånd ? Har lyst til noget frisk, let og lækkert :-)

Her til aften fik vi (SURPRISE): kød = Flanksteak, kartofler og salat = Tomatsalat med basilikum, pinjekerner, feta og olivenolie.




Aftenens tallerken



Bonusmaterialet er i dag en række stemningsbilleder fra vores aftengåtur:

Brandhane ved nybyggeriet

Aks i modlys

Den lille hyggelige sø



Spelt

Jeg er havren...

Der står en ko, lad vær´ å glo !











4 kommentarer:

  1. Smukke billeder :-)

    Prøv med sandwich i forskellige former, wraps med forskelligt fyld, kun at servere en fyldig salat, varme/kolde supper med brød osv....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe,
    1000 tak for din respons, lyder rigtigt lækkert. Glemte jo bare at skrive, at jeg ikke tåler gluten, men lader mig nu inspirere alligevel :-)
    Du spurgte mig ang. blogtræffet. Det ville jeg rigtig gerne, men jeg er desværre ikke stærk nok til det endnu. Jeg har lidt af kronisk stress og udbrændthed i ca. 7 år og er først langsomt ved at blive mere rask. Så nye sammenhænge med nye mennesker er en lidt for stor mundfuld endnu. Men du kan tro jeg følger med på blogsene når der er træf og så er jeg ret misundelig :-) Det skal nok lykkes på et tidspunkt :-)
    Kh.Lotte

    SvarSlet
  3. Det er jeg ked af at høre, men jeg ved hvordan det er at være sårbar og skulle møde nye mennesker, så jeg forstår til fulde. Jeg ønsker dig alt det bedste i din færd mod at blive stærkere :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  4. 1000 tak, det er så dejligt når andre forstår og det ved jeg du gør :-)
    Kh.Lotte

    SvarSlet